Zveřejněno: 24.03.2022
Kategorie: iOs, Ostatní

Nastavení mobilního připojení na Apple Watch

Když jste na Apple Watch připojení k mobilní síti, můžete telefonovat, odpovídat na zprávy, přijímat oznámení a dělat další věci, i když u sebe nemáte iPhone. Tato funkce je podporována jen u Apple Watch Cellular.

 

Před začátkem využívání mobilního připojení na vaší Apple Watch si ujistěte, že máte nejnovější software na obou zařízeních – jak na iPhonu, tak na Apple Watch. Pro optimální funkčnost zkontrolujte také aktualizace nastavení u svého operátora a ujistěte se, že máte vhodný mobilní tarif u podporovaného operátora.

Nastavení mobilního připojení na Apple Watch:

  1. První nastavení: Při prvním nastavení Apple Watch nebo při nastavování pro člena rodiny vyhledejte možnost nastavení mobilního připojení a postupujte podle pokynů na obrazovce. V tomto okamžiku je důležité, aby iPhone a Apple Watch využívaly stejného operátora.

  2. Nastavení později v aplikaci Watch: Otevřete aplikaci Apple Watch na iPhonu, klepněte na "Moje hodinky" a poté na "Mobilní data". Klepněte na "Nastavit mobilní data" a postupujte dle pokynů specifických pro váš operátor. Pokud potřebujete pomoc, obraťte se na svého operátora.

  3. Pro člena rodiny: Pro člena rodiny můžete mobilní připojení nastavit během úvodního nastavení nebo později v aplikaci Watch. Pokud operátor podporuje spravované Apple Watch, bude možnost přidat hodinky do tarifu. V opačném případě můžete zvážit změnu operátora.

  4. Zobrazování telefonního čísla: Po nastavení mobilní sítě můžete zobrazit přiřazené telefonní číslo Apple Watch člena rodiny na hodinkách přejít do Nastavení a klepnout na "Telefon".

  5. Připojení k mobilní síti: Apple Watch s mobilním připojením inteligentně přepínají mezi dostupnými bezdrátovými připojeními, prioritně k iPhone, poté k Wi-Fi a nakonec k mobilní síti. Když jsou připojeny k mobilní síti, uvidíte v Ovládacím centru nebo na Cestovatelském ciferníku sílu signálu.

Tímto způsobem můžete plně využívat mobilní připojení na své Apple Watch, ať už jde o sledování prezentace, příjem notifikací nebo další účely při nedostupnosti iPhonu.

Plná síla signálu v Ovládacím centru na Apple Watch.

Pokud jste úspěšně připojeni k mobilní síti, zobrazí se vám zelené tlačítko mobilního připojení. Síla signálu je znázorněna pomocí zelených teček, kde počet těchto teček odráží sílu signálu.

Ovládací centrum na Apple Watch.

Pokud máte aktivní mobilní tarif a zároveň jsou hodinky připojeny k iPhonu prostřednictvím Bluetooth nebo Wi-Fi, tlačítko mobilního připojení se zobrazí bílé.

Změna poskytovatele služeb

Pokud se rozhodnete změnit operátora na svém iPhonu, musíte též upravit tarif na svých Apple Watch, pokud jsou s iPhonem spárovány. Postupujte následovně:

  1. Otevřete aplikaci Watch na iPhonu.
  2. Klepněte na možnost „Moje hodinky“ a následně na „Mobilní data.“
  3. Apple Watch by měly automaticky přepnout na operátora, který je nyní používán na iPhonu. Pokud potřebujete přidat nový tarif, klepněte na „Přidat nový tarif“ a postupujte podle pokynů na obrazovce. Pokud se stále zobrazuje předchozí tarif, můžete jej odstranit.
  4. Pokud byste potřebovali další pomoc, neváhejte kontaktovat svého operátora.

Při změně operátora může být účtováno poplatek, více informací získáte u svého operátora.

Přenos mobilního tarifu na nové Apple Watch

Pokud budete chtít přenést mobilní tarif ze starých hodinek na nové Apple Watch, postupujte takto:

  1. Odeberte mobilní tarif ze starých Apple Watch. Toho můžete dosáhnout v aplikaci Watch nebo vymazáním starých hodinek.
  2. Spárujte nové Apple Watch s iPhonem a během nastavování klepněte na „Nastavit mobilní data.“
  3. Přidejte nový mobilní tarif podle pokynů na obrazovce.
  4. Někteří operátoři umožňují přenos stávajícího tarifu do nových Apple Watch přímo z aplikace Watch.

V případě, že nevidíte možnost přenosu mobilního tarifu, obraťte se na svého operátora pro další asistenci.

iPhone ukazující obrazovku Mobilní data v aplikaci Watch

Odstranění mobilního tarifu

Chcete-li odebrat mobilní tarif, postupujte následovně:

  1. Otevřete aplikaci Watch na iPhonu.
  2. Klepněte na možnost „Moje hodinky“ a poté na „Mobilní data.“
  3. Vedle mobilního tarifu nahoře na obrazovce klepněte na tlačítko informací.
  4. Klepněte na „Odstranit tarif [název operátora].“ Následným potvrzením akci dokončete.
  5. Pokud nemáte v plánu hodinky znovu párovat, doporučujeme kontaktovat operátora a zrušit předplatné mobilních služeb.*

Pokud smažete Apple Watch a zrušíte jejich spárování, budete mít také možnost odebrat z nich tarif. Při zobrazení dotazu vyberte možnost „Smazat vše.“

*Operátor si může účtovat poplatky. Pro více informací se obraťte na svého operátora.


Informace o mezinárodním roamingu

Mezinárodní roaming není k dispozici mimo oblast pokrytí vašeho operátora. Apple Watch podporuje pásma LTE a UMTS používaná v různých částech světa prostřednictvím tří regionálních variant modelu Cellular: pro oblast Severní a Jižní Ameriky, pro kontinentální Čínu a pro oblast Evropy, Asie a Tichomoří. Apple Watch se, na rozdíl od iPhonu, neprodávají jako celosvětový model podporující všechny mobilní pásma.

Když jsou Apple Watch připojeny k iPhonu nebo dříve použité Wi-Fi síti, můžete stále využívat všechny jejich funkce, i když není dostupná mobilní síť. Seznam operátorů podporujících mobilní připojení na Apple Watch ve vaší zemi nebo oblasti najdete na stránkách Apple.


Další informace

Pro více informací o využití mobilních dat otevřete aplikaci Watch na iPhonu, klepněte na možnost „Moje hodinky,“ vyberte „Mobilní data“ a přejděte na „Využití mobilních dat.“ Zapínání a vypínání mobilního připojení provedete přejetím prstem nahoru po ciferníku a otevřením Ovládacího centra. Klepnutím na ikonu mobilního připojení můžete připojení zapnout nebo vypnout. Když je mobilní připojení zapnuté, může rychleji docházet k vybíjení baterie. Některé aplikace se bez připojení k iPhonu nemusí aktualizovat. Abyste mohli na Apple Watch s mobilním připojením přijímat SMS, MMS nebo push oznámení, musíte mít zapnutý spárovaný iPhone, který je připojený k Wi-Fi nebo mobilní síti. Pokud máte Apple Watch s podporou mobilního připojení, můžete se také dočíst, jak používat dvě SIM karty.

  • Návod jak zálohovat svá data pomocí iCloudu
    Zálohování iPhone pomocí iCloudu Zálohovat data je důležité pro každého, ať už se jedná o kontakty, kalendáře fotografie nebo poznámky. iCloud se o to postará automaticky…
  • Jak si jednoduše navýšit úložiště iCloud?
    Navýšení úložiště iCloud Každý z nás už určitě zažil situaci, kdy iPhone řekl že nemá dost místa v iCloud úložišti. Ještě aby ne, když v základu máte…
  • Jak odhlásit Find My iPhone/Mac/Watch/iPad na dálku?
    Vypnutí FMI na dálku pomocí icloud.com Každý z nás se už možná v minuosti setkal, že vám servis, kam jste dali do opravy vaše zařízení, volal že máte v zařízen…
  • Jak si nahrát platební kartu do iCloudu?
    Přidání karty do iCloudu  Už jsme tu pro vás psali jak si navýšit iCloud. Ale aby jste si mohli iCloud navýšit je potřeba mít ve svém účte nahranou platební metodu.…
  • Jak předejít proražení pneumatiky u Xiaomi Mi Scooter?
    Asi jste si všimli v poslední době, že kolem vás často projede nějaký člověk na elektrický koloběžce. Není divu, tato "hračka" je teď velice oblíbená, a začinají jí mít…
  • Jak zamykat poznámky na iPhonu, iPadu
    Poznámky, které mohou obsahovat finanční údaje, hesla a jiné citlivé informace si můžete pomocí hesla / Face ID nebo Touch ID zamknout. Jak na to Vám popíšeme níže.  …
  • Odeslání skupinové zprávy na iPhonu, iPadu
    Udržujte si přehled o konverzacích, na kterých vám nejvíc záleží. Přečtěte si, jak si psát skupinové textové zprávy se svými přáteli, rodinou nebo spolupracovn…
  • Jak nastavit aplikaci Cvičení na Apple Watch
    Apple Watch nabízí širokou škálu sledovaných sportovních aktivit, a dokonce můžete nastavit i vlastní. Pro úpravu a personalizaci sledovaných dat během cvičení postupujte n…