Potřebujete rychlou a profesionální pomoc s počítačem nebo notebookem? Nemusíte nikam jezdit – náš zkušený technik přijede až k vám domů. Obsluhujeme Plzeň a okolí do 30 km, ať už jste v bytě, domě nebo kanceláři.
Pomoc se zpomaleným počítačem nebo notebookem
Reinstalace systému – včetně přechodu z Windows 10 na Windows 11 - (Oblíbené)
Nastavení a zrychlení Wi-Fi nebo domácí sítě
Záloha dat nebo přenos souborů ze starého zařízení
Odvirování – odstranění virů, malwaru a reklamních oken
Zapojení tiskárny, skeneru nebo jiného zařízení
Nastavení a zprovoznění nového počítače nebo notebooku (Oblíbené)
Poradenství – výběr vhodného zařízení, co koupit a čemu se vyhnout
Instalace a nastavení programů (např. Office, antivir, e-mail)
Řešení problémů s připojením k internetu
Záchrana dat z nefunkčního disku
Technik u vás doma nebo v kanceláři – bez nutnosti návštěvy servisu
Zapůjčení náhradního počítače zdarma po dobu opravy (v případě delší opravy)
Reinstalace z Windows 10 na Windows 11 včetně zachování dat a nastavení
Férová cena: 895 Kč / hodina vč. DPH
Rychlé objednání a flexibilní termíny – i večer nebo o víkendu po dohodě
1. Kdy můžete přijet?
Většinou jsme schopni přijet ještě ten samý den nebo následující pracovní den. Záleží na vytíženosti – doporučujeme zavolat co nejdřív.
2. Co když se počítač nedá opravit na místě?
V takovém případě si zařízení odvezeme do dílny. Po dobu opravy vám zdarma zapůjčíme náhradní počítač, abyste mohli dál fungovat.
3. Kolik stojí výjezd k nám domů?
Účtujeme 895 Kč/hod včetně DPH. Cesta v rámci Plzně je v ceně.
4. Potřebuji pomoc večer nebo o víkendu. Je to možné?
Ano, po dohodě je možné sjednat servis i mimo běžnou pracovní dobu.
5. Co potřebuji pro přechod z Windows 10 na Windows 11?
Náš technik zkontroluje, zda je váš počítač kompatibilní. Pokud ano, provedeme kompletní přechod včetně zálohy a přenesení dat.
6. Je moje přítomnost nutná během servisu?
Na začátku je dobré být přítomen pro předání informací, ale po domluvě technik může pracovat i bez vaší účasti.
Využijte pohodlného objednání svozu poškozeného zařízení ZDARMA.
Přijedeme pro Vaše poškozené zařízení ZDARMA. Po odeslání formuláře budete kontaktováni servisním technikem naší společnosti, který vám poskytne všechny potřebné informace.
Děkujeme Vám za zájem o naše služby!
Zároveň zařízení velmi pečlivě zabalte tak, aby vydrželo i pád z výšky jednoho metru. Po doručení zásilku otevíráme pod kamerami, a proto není možné reklamovat poškození způsobené nedostatečným zabalením."
Kolik stojí svoz zařízení?
Svoz zařízení do našeho servisu je ZDARMA.
Co když zamítnu cenovou nabídku?
Cena se říká předem, než se pustíme do samotné opravy Vašeho zařízení, vždy Vám dáme předem vědět, kolik bude stát oprava. Pokud opravu zamítnete, servis nehradíte.
Jak uhradím servisní práce?
Je možné hradit na dobírku nebo předem na bankovní účet.
Kolik bude stát oprava?
Naše ceníky najdete přehledně na našem webu v sekci servis. Po diagnostice zařízení Vám zavoláme a sdělíme cenu před zahájením opravy.
Jak je to s mými data?
Za data a případnou jejich ztrátu bohužel nemůžeme ručit, v případě, že je nutné provést reinstalaci systému či podobnou operaci, data se vymažou. Doporučujeme tedy, pokud je to jen možné, provést zálohu dat před odesláním do našeho servisu.
Jak dlouho trvá oprava?
Většinu oprava zvládáme do jednoho pracovního dne, v případě složitějších oprav to bývá povětšinou 3-5 pracovních dní a u těch nejsložitějších oprav, jako jsou opravy základních desek to bývá do 14 pracovních dní.
Je možné poslat do servisu elektrokoloběžku svozem?
Bohužel ne. Z kapacitních a přepravních důvodů nelze elektrokoloběžky prostřednictvím svozové služby zasílat. Doporučujeme osobní doručení přímo na naši provozovnu.